På TimeApp är vår ambition att ha högsta möjliga kvalitet på vår supportfunktion. Vi vill att den ska vara snabb, tillmötesgående och lösningsorienterad. Av kundernas reaktioner upplever vi också att vi som oftast lyckats nå detta.
Under en viss tid framöver kan det dock förekomma vissa begränsningar i vår support. Det beror på att vi är i slutfasen av ett omfattande kvalitetssäkringsarbete, som i princip innebär att TimeApp får en ny teknisk plattform och en ny, effektivare struktur på gränssnittet.
Även om design och funktioner i stort sett kommer att vara desamma, så innebär TimeApp 5.0 att systemet kommer att vara något enklare, snabbare och tydligare. Det innebär också att behovet av support kommer att minska och att vi snabbare kan uppgradera systemet med nya funktioner, alltefter de efterfrågas.
Om det skulle vara så att vi de närmaste månaderna inte kan leva upp till våra mål och ambitioner när det gäller supporten, så kommer vi att göra allt för att vi så snart som möjligt ska kunna återställa ordningen och återupprätta bästa tänkbara support.