Så lyder rubriken på en artikel på nyhetssajten företagande.se och som finns länkad här nedan. Artikeln handlar om hur företag – stora som små – kan öka sin lönsamhet genom att strukturerat och konsekvent minska på onödig administration. Samtidigt som kan man effektivisera genom att använda administrativa verktyg som förenklar och förbättrar.
Enligt en rapport från Telia och Nepa jobbar hela 67% av de stora företagen aktivt med nya digitala lösningar, för att göra verksamheten mer konkurrenskraftig och för småföretagare är motsvarande siffra 41%.
Det är här TimeApp kommer in i bilden. Som ett kompakt affärssystem med grunden i en tid- och projektrapportering skapar TimeApp förutsättningar för företagen – stora som små – att få bättre kontroll och överblick på sina tider och resor, kostnader och utlägg … bland annat. I TimeApp finns också en rad funktioner som underlättar det dagliga arbetet och kommunikation inom företaget; något som är väl värt att ta en närmare titt på; www.timeapp.se
Här kan du läsa hela artikeln;
https://www.foretagande.se/sa-minimerar-du-din-tidskravande-administration