Har du fått en mail av oss där vi berättar att ditt konto på TimeApp kommer att raderas? Det är resultatet av att vi går igenom alla gamla, inaktiva TimeApp-konton som inte utnyttjats på väldigt länge och flaggar dem för radering.
I samband med detta, så skickas ett mail ut till kontoägaren/huvudadministratören där vi berättar att kontot kommer att raderas, såvida man inte tecknar sig för ett abonnemang och därigenom aktiverar kontot igen.
En del aktiva kunder har hört av sig efter att de fått ett meddelande om radering och trott att vi kommer att radera det aktiva kontot. Så är det självfallet inte. I dessa fall så har ägaren av det aktiva kontot också haft ett annat konto som fortfarande ligger kvar som demokonto i TimeApp.
Titta noga på den e-postadress och/eller kundnummer som meddelandet är skickat till. Därigenom kommer ni att kunna hänföra vilket som är flaggat för radering.
Har ni några frågor eller funderingar kring detta så är ni hjärtligt välkomna att kontakta vår support på support@timeapp.se