Varför TimeApp?
Är du trött på att slösa tid på administration? Med TimeApp får du ett säkert och användarvänligt system för att hantera din tid, dina projekt och din fakturering. Systemet är lösningen för dig som driver ett mindre bolag och vill effektivisera ditt arbete, genom att:
- Öka din produktivitet: Med effektiv tidredovisning och fakturering kan du lägga mer fokus på din verksamhet, för att öka lönsamheten och förbättra bolaget.
- Få bättre koll på din ekonomi: Systemet hjälper dig att ha koll på dina kunder, projekt och fakturor. Tydliga rapporter ger en klar bild av företagets ekonomi.
- Utvecklas med dig som användare: TimeApp växer tillsammans med dig. Vi lyssnar på dina behov och utvecklar ständigt nya funktioner som hjälper dig att optimera dina arbetsflöden.
Vad gör TimeApp unikt?
- Enkelt att använda: TimeApp är designat för att vara intuitivt och lätt att arbeta med, även för dig som kanske inte är så van att jobba i system.
- Personlig support: Teamet bakom TimeApp arbetar med att alltid ge snabb och personlig service. Vi får högsta betyg från våra kunder.
- Bakgrund: Med över ett decennium i branschen och tusentals nöjda användare har TimeApp en beprövad plattform för effektivare arbetsdagar.
- En del av TimeApp / MyGizmo-gruppen: Sedan december 2023, när MyGizmo AB förvärvade TimeApp, har vi tillgång till ännu bredare kunskap och expertis.
En kort historia
Resan började år 2010, då ett konsultbolag i Katrineholm tröttnade på att lämna tidrapporter på handskrivna papper. För att lösa problemet började de anställda koda en webbaserad tjänst, som snart skulle bli den första versionen av det som är dagens TimeApp.
År 2012 kom ett oväntat genombrott när en advokatbyrå upptäckte TimeApp och blev vår första klient inom den juridiska världen. Ryktet spred sig snabbt och snart började fler och fler byråer ansluta sig.
Plötsligt blev TimeApp det självklart valet för advokatbyråer runt om i Sverige och TimeApp Advokat är idag det mest populära alternativet bland Sverige mindre och medelstora byråer.