I dag fungerar det så att, ett par dagar innan ett abonnemang i TimeApp ska förnyas, skickar vi ut en påminnelse till huvudanvändaren om detta. I det berättar vi att det kan vara dags att genomföra abonnemangsförändringar om man t ex vill uppdatera antalet användare eller säga upp sitt abonnemang före en kommande debitering.
Därefter skickar vi en orderbekräftelse till fakturamottagaren, innan fakturan skickas.
Eftersom många av våra kunder har automatisk fakturahantering, ställer vår nuvarande rutin till problem för en del kunder. Detta genom att när en orderbekräftelse skickas till en automatisk fakturahanterare, genererar det ett felmeddelande hos fakturahanteraren.
Därför kommer vi från och med 15 maj, att skicka orderbekräftelserna till huvudanvändaren istället för fakturamottagaren. Glöm inte bort att kontrollera att alla företags- och adressuppgifter är korrekta.
Har ni några frågor kring detta, får ni gärna kontakta oss på; 0150-506 15 eller support@timeapp.se