Det händer ibland att en TimeApp-kund säger upp sitt abonnemang. Det händer inte ofta, men när det gör det tar vi alltid en kontakt och ställer en vänlig fråga om orsaken till att de slutar vara TimeApp-kund. Det är ytterst sällan vi får någon riktigt negativ respons. Ofta handlar det som i det här fallet om ändrade förhållanden och att det varit nöjda med TimeApp under den tid som de använt systemet.
Så här svarade en kund inom inom PR- och kommunikationsbranschen;
Hej!
Jag är jättenöjd med TimeApp, det har funkat jättebra för våra ändamål — och jag skulle gärna haft det kvar om jag fortsatt jobba med företaget.
Anledningen att vi kliver av är att vi lagt firman på is för att bli anställda i ett annat kommunikationsföretag. Och de har ett annat system (som inte är lika enkelt som TimeApp, men det kan vara för att jag fortfarande inte lärt mig alla finesser).
Så ur vårt perspektiv: tummen upp för TimeApp, jag kommer inte på något som jag skulle vilja ändra på.