På TimeApp arbetar vi kontinuerligt med att identifiera och implementera nya förbättringar och funktioner i systemet. Målet är, som alltid, att hela tiden öka både effektiviteten och säkerheten; samtidigt som TimeApp ska vara optimalt användarvänligt.
Majoriteten av de förändringar vi gör, grundar sig i förslag, som vi får från våra användare och kunder. Detta medför att vi självklart vill hålla våra kunder uppdaterade med både färska nyheter och planerade uppdateringar.
Några utvalda av de planerade förändringarna den närmsta tiden är;
- Ny kärna (API) i TimeApp och lansering av öppet API.
- Uppdatering och förbättringar av mobilapparna med bl a ny design, tvåfaktorsautentisering (2FA) och jävskontroll i mobilapparna.
- Ny design hemsidan (redovisa.timeapp.se).
- Ett helt nytt rapportverktyg där man kan skapa egna mallar för rapporter, så att det enkelt går att skapa rapporter på önskat underlag och med egen design.
- Allmänna förbättringar av systemet bl a;
– Stöd för kostnadsställen.
– Separat fakturamottagare.
– Förbättring av abonnemangsfunktionen vid köp av TimeApp.
– Vi kommer lägga till så att Utökad sök/jävskontroll, även söker i fritexten på befintliga redovisningar.
- Ny produktkatalog kommer att lanseras under hösten.
- Rekrytering av fler utvecklingsresurser har påbörjats.
- Prisjustering
Några ändringar på våra priser har inte gjorts på tre år, trots inflation och ökade priser på i stort sett alla områden. För att kunna hålla ett fortsatt högt tempo på att göra systemet ännu bättre, kommer vi göra en mindre pris-justering på ca 15%.
Från och med den 1 juli 2022 kommer TimeApp Personalliggare att kosta 75 kr per användare/månad. Övriga TimeApp-versioner kommer att kosta 155 kr per användare/månad (exkl moms). Det gäller bara nya abonnemang. För redan befintliga abonnemang sker prisändringen vid nästa debitering av ny abonnemangsperiod.
Har du några frågor? Kontakta oss på; support@timeapp.se